Rehat dan Lepak dekat Sha La La Cafe



Dulu aku masih ingat selalu ulang alik ke arah Selatan sebab dok buat projek kat Segamat. Lepas habis projek tu dah lama aku tak merayap ke Selatan. Kecuali kalau pergi bercuti ke Port Dickson atau Bandar Melaka. Selain dari tu memang tak ada niat langsung. Sejak anak aku bersekolah di Alor Gajah, arah Selatan sudah menjadi medan memandu untuk aku dan isteri. Since aku balik baru ni, aku lah yang uruskan anak anak aku bercuti, ambil dan hantar. kalau wife aku tak sibuk aku akan ajak dia ikut sekali. Tapi week end baru ni kami terpaksa memandu pada arah yang berlainan. Aku ke Selatan untuk ambil Safwan and wife aku ke Hulu Yam untuk ambil anak dara aku Balqis.
.
Kalau ke arah utara tempat untuk R&B adalah Tapah tapi sekarang R&B Seremban adalah tempat kemestian untuk berehat. Bila tiba aje ramai sangat orang and terpaksa berebut tempat duduk. lastly aku ajak anak anak aku makan kat Shalala aje. makanan boleh tahan mahal tapı tak apa selesa. Aku makan laksa adalah dalam RM6.60 and order ice blended choclate and coffee 3. Ice blended pun RM8.90 satu. Tak apalah kalau makan dan minum tak boleh berkira lagi pun tempatnye selesa kira oklah.
.
Dulu masa anak anak aku masih kecil akulah yang terhegeh hegeh ke kaunter untuk order makanan dan minuman tapi sekarang semua anak aku yang buat order untuk aku. Lega rasa. Bila anak anak dah besar dan dah jadi macam sahabat kamcing memang rasa seperti dunia ini ana yang punya.

Comments

Popular posts from this blog