Hana Genap 47 Hari


Hari ini genap umur Hana 47 hari. Aku dah tak boleh imagine bagaimana wajah dia sekarang. Wife aku bagi tahu, Hana sekarang sudah montel. Rompers yang aku beli dulu tu dah tak muat. Pipi makin tembab. Selalu nak menyusu. Aku memang teruja untuk melihat wajah terkini dia. Terasa tersangat rindu. Aku selalu tanya wajah dia macam siapa. Wife aku kata sebiji macam aku. Hhehehehehe...yelah sebab aku Ba dia. Maksud aku kalau di bandingkan dengan semua anak anak aku tu, dia mirip siapa? Tadi aku kasi tahu kat wife aku MMS aje gambar dia kat aku. Tapi sampai sekarang tak dapat dapat. Kalau ada Ubai senang. Boleh suruh ambil gambar dan email kan kat email aku. Week end ni Wan balik aku boleh suruh dia ambil gambar dan email kat aku.
.
Ambil gambar pun satu hal. kadang depa mai aci tangkap muat aje. Aku dah pesan kalau nak ambil gambar tolong bagi ada style skit. baru ada klas...tak ke gitu. Ni main bantai aje.....

Comments

Popular posts from this blog