Lets Gardening

Satu pagi tu aku dah fix untuk gardening. Macam macam aku buat. Pokok buluh yang aku letak dalam pasu biru tu aku ubah ke pasu plastic and aku letak di sebelah pintu gerbang. Hari ni mereka dah segar bukan Risau juga takut mati. Pokok poko yang aku tk sempai nak usik tunggu aku balik raya nanti lah. Bila rumah tak siap plan apa pun tak dapat nak fikir sangat.




Inilah dia variasi kemboja aku yang aku semai dua bulan yang lepas. Sekarang dah tumbuh sihat dan segar bugar. Tapi yang mana satu warna aku kurang pasti. Ingat nak tanam dalam pasu tapi rasanya baik aku tanam di atas tanah dan untuk prevent dia from growing too high baik aku bonsaikan aje. Lagi cantik bantut dan rendang.


Ini pula pokok getah india yang baru aku semai. Yang di luar tu dah besar. Aku ingat lagi aku beli dua di IKEA. Aku semai ni sebab nak buat indoor plan. Bila dah penat buat garden mesti lah dahaga. Wife aku tak lupa untuk sediakan air teh o limau ais. Baru hilang rasa dahaga.

Comments

Popular posts from this blog