Sukan Tahunan Sekolah Menengah Bandar Sungai Buaya
.
Semalam ada sukan tahunan. Aku pun sempat meyibuk sama maklumlah anak aku Safwan dan Ubai masuk bertanding. Aku sampai lewat sikit dan perbarisan pun dah habis. So di bawah adalah beberapa gambar yang sempat aku ambil sebagai kenangan dan ingatan bagi pihak anak anak aku.

Hanis dapat no 3 dalam acara lontar peluru. Patutnya dia boleh dapat no satu apabila lihat pada saiz dan tinggi dia. Tak apalah tahun depan jumpa lagi.
Hafiz pula dapat tempat ketiga acara lontar cakra. Sebelum tu aku habag kat dia kalau nak menang cubalah praktis baling pinggan dan piring. Entah dia buat ke tidak.
Cikgu stiaq orang yang sibuk untuk organise kan aturcara sukan. Penat jugalah mulut nak bercakap dan nak kumpul peserta. Lepas satu satu......

Inilah pandangan kem lapur diri peserta. nampak mudah tapi susah juga nak kawal peserta ni...asyik hilang aje......kadang tu group mana depa punya pun dah lupa.....hhhmmmm

Tu Shukri sebagai manager rumah jaguh. Dia tak masuk acara balapan tapi dia pakar acara tarik tali. Aku pun tak sempat nak tengok sebab balik awal.
Para pesilat sedang menunjukkan aksi mereka .
Para peserta peserta di dalam khemah masing masing.
Para ibubapa pun tak ketinggalan untuk menyaksikan anak mereka mengambil bahagian. Baguslah beri sokongan moral...Aku pun tak ketinggalan.
Cepat...ada orang pengsan tuh...mujur ada ada pasukan bulan sabit merah

Comments

Popular posts from this blog