Beli Blazer Baru


Bila aku beli blazer baru ramai orang berkenan and envy. Maklumlah, pertama sekali kena nengoklah sapa yang pakai kan. kalau dah smart pakai apa pun nampak anggun dan ranggi. Heheheh....... Since Hery dah nak balik for good, dia ajak aku teman kan dia beli blazer. Masuk kedai aku pilih kain coldroy. Baru nampak smart skit. Yelah...bila nak balik kena lah pakai smart skit dan bukannya selekeh kan. Nanti di Malaysia pakai atau tidak itu belakang kira. Janji bergaya betul tak. Bila mak tunggu kat airport sejuk je hati mak nengok anak bujang dia . Tapi aku suruh cari isteri terus bawa balik nampaknya belum termakbul. Bahazin apa macam...tak teruja ke...duit banyak pun mati tinggal semua...ye dok...

Comments

hurul said…
tuan... lama tak jengok blog tuan.. anyhow, salam. ni blazer ke berapa ni? any hit count for blazer? haha
Abu Ikhlas said…
hurul...thanks for visiting.....tu teman orang beli aje...saya baru ada dua je....heheheheh

Popular posts from this blog