Jom Jalan Jalan ke Istanbul


Ada lebih kurang 18 hari lagi kita nak meraikan Hari Raya Korban. Raya Korban ni aku dah rai di banyak tempat dan di sini dah dua kali aku sambut. Tapi kali ni aku dah malas nak sambut raya di sini. Korang tau tak kat mana aku nak sambut. Mestilah di Istanbul. Aku dah malas dan boring nak lepak kat sini lagi. Aku nak keluar dari sini and nak enjoy enjoy. Aku nak bebas macam terbang burung helang. Hahahahaha.....Nak release tension and kepala yang serabut dengan birokrasi dan kerenah yang mendatang tanpa di undang.
.
Aku dah plan dengan member aku untuk ke sana. Tiket tengah dok arrange and insyaallah minggu depan setel lah. Tapi yang leceh tu paspot aku tak tau kabar berita lagi. Ini pun satu hal lagi. Tapi aku dapat rasakan minggu depan paspot aku akan setel. Lepas tu baru nak arrange hotel. Cari hotel yang murah murah dah la.... Janji dapat tido. AKu plan nak pegi selama 4 hari 3 malam.
.
Apa aku nak buat kat sana??? Ohh...pasti nya shopping until you drop! Nak beli leather good seperti talipinggang, jaket (wlau dah banyak dalam gobok), winter clothing(tak kisahlah walau dok Mesia) and for sure leather handbag untuk isteri tercinta (walau dia dah ada byk bag). Yang lain lain tu aku nengoklah macam mana.
.
Ingat nak ambil package untuk daily tour outside Istanbul. Pastinya nak ke Troy. Tahu ke??? Alah kuda kayu yang beso tuh...Aku kata kat member aku....aku nak duduk atas kepala kuda tu and suruh dia ambilkan gambar dengan cun. Bila siap aku akan poskan dalam blog ni..hahahah......amacam??? Semuanya dalam perancangan and doakan semoga Allah permudahkan hajat aku ni.
.
Bila pulak nak tour Amsterdam ye?? Rop, boleh ke jadi my host? Teringin nak bergambar kat ladang tulip tu....

Comments

i amsterdam said…
Kalau cam tu mai la musim bunga tahun depan, kami duk di Den Haag la ni. Check la tarikh, jgn mai masa anak cuti sekolah dah la (kami lak nak berjalan ha..ha..)
Abu Ikhlas said…
insyaallah......skg tak tau nak sambung contract ke tak. Apahal balik dulu 10 dec ni...

Popular posts from this blog