Dinner At Sevilla, Ankara




Aku tiba di Ankara dah lewat. Kalau tak silap jam dah menunjukkan pukul 10 malam. Masa tu mata aku dah letih dan mengatuk. Fikiran aku cuma untuk dapatkan bantal secepat mungkin. orang kata nak tido aje. Aku nampak Mc D di seberang jalan apabila ka pun dah ok sebab perut pun lapar juga. Janji makan cepat, terus ke hotel dan tido. Yelah sejak dari pukul 2 pagi aku tak tido tido dan rasa naik kapal terbang dang macam naik bas. Lepas tu terus sambung perjalanan. Aku bab makan tak adalah cerewet. Mana mana ok aje.
.
Finally member aku ni terus masuk ke basement untuk cari makan. Aku ingat cepat lah makan lepas tu boleh belah. Rupa rupanya kami ke Sevilla macam KL Tower tu. Hhehehehe....nak mengaku malu tapi hakikatnya aku sendiri tak pernah panjat ke atas KL Tower tu. Apatah lagi nak berdinning kat Restoran Berpusing tu. Finally kami masuk ke revolving restoran tu dan having anice dinner there. Malangnya tak nampak sangat suasana kendahan di waktu malam. Kalau waktu siang sudah pasti dapat menikmati bandar Ankara yang cantik.
.
Aku ikut saja apa yang di order. Tapi untuk main course aku ode Steak With Wild Mushroom. Sedap juga bersesuaian macam nama dia. Balik saja ke hotel yang telah di tempah awal awa terus aku sembahyang and tido. Masa tu badan rasa macam nak demam saja sebab selsema aku pun belum sembuh.

Comments

Popular posts from this blog