Travel to Bursa





Perjalanan ke Bursa daripada Istanbul memakan masa selama dua setengah jam. Lama juga lah. Tapi apabila perjalan bermula pada waktu pagi tambahan pula di kala musim bunya yang nyaman semestinya perjalanan ini amat menyeronokan. Ye lah berhenti seketika untuk minum teh dan breakfast di tepi laut memang menyegarkan. Seronok melihat ramai para pelancung yang berasal dari berbagai bagai negara bercerita tentang negara Turkey dan suasana di sini Walau pun aku tak dapat memahami apa yang tourist itu berbicara tetapi aku tahu apa yang mereka inginkan sebab aku pun adalah seorang pelancung juga tetapi atas maksud yang berlainan. Sekali sekal terdengan kicauan camar di udara bersiul mendayu dayu menarik perhatian aku buat seketika. Buat seketika aku berkhayal, alangkah manis dan indahnya sekiranya isteri dan anak anak aku dapat bersama di saat itu. Hhhmmmm............

Comments

Popular posts from this blog