My Additional Kitchen Utensils

Aku baru balik dari bazar. Hari ini aku pergi lewat lepas zohor tak seperti selalu di awal pagi. Kalau tidak memang liat aku nak pergi. Since my own project dah banyak yang dah siap, so aku dah ada banyak masa untuk luangkan ke bazar. Ada dua beberapa perkara yang aku nak bereskan. Pertama aku nak beli satu lagi pot untuk aku buat tomyam atau gulai ke. Pan yang sebelum tu aku beli untuk memudahkan aku nak masak telur dadar dengan mushroom and peas ke atau nak goreng mee laksa atau mee kungfu ke... Tehn beli pisau baru yang lebih robust. Senang nak potong dan tebal. Tak seperti yang ada sekarang nipis melayang and merbahaya. Aku rasa dah complete kitchen utensil aku and sekarang nak kena ada rak baru. Senang nak simpan barang barang dapur. Yang tu nanti member aku akan arrangekan sapa lagi kalau bukan Lan atau PK..hehehehe...

Comments

Popular posts from this blog