Yeeehhaaaa.......

Dah tak sabo aku rasa nak balik. Badan aje masih ada sini tapi jiwa rasa dah lama sampai Malaysia. Time ni nak kerja pun dah rasa malas aje. Tapi kerja tetap beres and mantap tip top. Flight aku kali ni via Abu Dhabi. Transit dekat 12 jam. Kalau aku ikut Bangkok sama juga masa dia sampai Malaysia. Tapi naik flight Etihad lebih selesa dan comfort kalau nak di bandingkan dengan Turkmen Air. Entertainment sebijik habuk pun tak ada. Tapi Etihad best. Nanti sampai saja Abu Dhabi pastinya aku akan meronda puas puas sebab flight pukul 3 pagi the nest day. Sudah pastinya aku akan snap gambar banyak banyak untuk aku cerita dalam blog. Niat di hati nak ke Gold Souk untuk berjamu mata. Hehehehe.... Since credit card aku dah renewed apa lagi memang banyak cabaran lah untuk tenyeh selalu. Apa apa hal korang doa kat aku untuk selamat sampai bertemu keluarga tercinta ok...

Comments

Anonymous said…
kita doakan... :)
ASH said…
he he he..
selamat berjumpa keluarga...terutama isteri tercinta!!
Mohamad said…
wah kau naik business class.. Kelas gitu... aku sekarang naik economy je.. Alhamdulillah. Rezeki allah bagi masing2 syukur teramat
Abu Ikhlas said…
terima kasih semua...dah nsk blk pun lusa...tak puas cuti.

mat' tu gmbar masa projek sudan la. sekarang dah tak dak lagi dah..huhuhuhuh

Popular posts from this blog