Melawat ke Taman Burung






Hari Khamis lepas aku bawa beberapa orang anak aku ke Taman Burung. Ini adalah kali kedua aku ke sana. Anak anak aku ada yang dah pergi dan ada yang belum pergi. Aku nak sangat anak aku Yusuff menikmati burung burung yang beranika warna. Sampai di sana hujan renyai renyai. Masuk jugalah sebab dah datang. Tak kan nak patah balik kan! Ramai juga pelancung luar dan dalam yang datang. Maklumlah cuti sekolah. Aku kesini cuma nak ambil gambar gambar di sekitar. Guru kamera Hadi pun ikut sama. Rupanya bukan murah yuran masuk ke dalam. Tak apa lah sekali sekala.

Comments

slm....
lama tidak komen di blog tuan...
hanya sekadar membaca....
folower shj....
heheheh~~~~

nak tanya...
berapa bayaran untuk masuk ke Taman ni...
Nama sebenar taman ni ape???
ingat nk try pegi...

Tq sesangat....
weeee~~~
:'D
Abu Ikhlas said…
arep

this is KL bird Park. Tunjuk mycard dapat bayaran dewasa RM20 and kanak kanan RM10
thanks!!!~~
:'D
Abu Ikhlas said…
ok arep

Popular posts from this blog