Pada 28hb December, aku hantar anak aku yang no 7 Shahadah untuk register untuk memasuki darjah satu dan ujian Diagnostic untuk menentukan kelas. Aku tak risau sangat pasal anak dara no 3 aku ni sebab dia dah bijak dan very independent. Tertib, cermat, kemas dan bijak, itulah yang dapat aku huraikan character dia. Pada 3hb ni aku akan hantar dia untuk first day sekolah then lepas tu terus aku ke KLIA. Sedih pulak rasanya. Huhuhu........ Tak apa lah...semoga Adah patuhi segala nasihat Ba okkk.....
Popular posts from this blog
Retire Rich
I went to the news shop to buy some snacks and as I paid the bill I saw Fortune magazine with front cover written 'Retire Rich'. The cover showed the retired couple were enjoying their holidays somewhere at the remote and beautiful island. By looking at the title, wow this couple must be rich and enjoying their remnant of life. Do you envy them? Yes, I personally would like to be like them but looking at current condition and status, I have to admit that I envy them and I could not be like them. Who on earth refuse to travel all over the globe in a luxury manner? However, there are many unfortunate people fail to have even a grain of rice to eat. Life has its destiny. And the ultimate destiny is death. What would happen to us after death everybody knows through their own believes. We can be wealthy provided that the income or the money we received is from a legally source or in other word 'halal'. What does 'halal' mean? It means that we obtain it in the way ...
Jalan Jalan Di Bandar Seri Begawan
Pagi pagi lepas breakfast kami keluar kejap untuk shopping di bandar. Shopping apa tu?? Mesti korang rasa kwlakar bila aku bagi tau. Hehehe..... Pertamanya aku bwli dvd player yg harganya cuma $B39.90 brand phillips. Aku rasa ok lah tu. Kalu nak beli kat Bintulu pun mahu rm100 gak walau brand chap ayam. Secondly aku beli beras basmati satu paket 5 kg dlm harga rm28 je. Pastu beli beras poni cuma rm20 utk 5 kg. Org kata beras sini murah, tu yg aku beli tu.... Finally amik gambar dgn anak anak aku di sekitar bandar. Cuaca redup dan nyaman jadi seronoklah sikit.
Comments