Semalam aku keKL lagi. Kali ni hantar anak teruna aku balik ke Dungun. Dia balik dengan kawan dia naik kereta. Mula tu aku ingat nak hantar dia ke Ampang, rumah wan dia. Lepas tu dia kata tak payahlah. Hantar ke Station LRT Masjid Jamek. Since aku nak keluar elok juga aku ke Taman Orkid untuk sessi photography dengan anak aku Hadi. Lepas aje aku hantar dia, aku terus ke sana and ambil berbagai jenis gambar terutamanya bunga Orkid. Kalau pegi ke situ tak sah kalau tak beli orkid. Aku pun beli satu yang berharga RM40 dan hadiahkan untuk wife aku.
Popular posts from this blog
Retire Rich
I went to the news shop to buy some snacks and as I paid the bill I saw Fortune magazine with front cover written 'Retire Rich'. The cover showed the retired couple were enjoying their holidays somewhere at the remote and beautiful island. By looking at the title, wow this couple must be rich and enjoying their remnant of life. Do you envy them? Yes, I personally would like to be like them but looking at current condition and status, I have to admit that I envy them and I could not be like them. Who on earth refuse to travel all over the globe in a luxury manner? However, there are many unfortunate people fail to have even a grain of rice to eat. Life has its destiny. And the ultimate destiny is death. What would happen to us after death everybody knows through their own believes. We can be wealthy provided that the income or the money we received is from a legally source or in other word 'halal'. What does 'halal' mean? It means that we obtain it in the way ...
Jalan Jalan Di Bandar Seri Begawan
Pagi pagi lepas breakfast kami keluar kejap untuk shopping di bandar. Shopping apa tu?? Mesti korang rasa kwlakar bila aku bagi tau. Hehehe..... Pertamanya aku bwli dvd player yg harganya cuma $B39.90 brand phillips. Aku rasa ok lah tu. Kalu nak beli kat Bintulu pun mahu rm100 gak walau brand chap ayam. Secondly aku beli beras basmati satu paket 5 kg dlm harga rm28 je. Pastu beli beras poni cuma rm20 utk 5 kg. Org kata beras sini murah, tu yg aku beli tu.... Finally amik gambar dgn anak anak aku di sekitar bandar. Cuaca redup dan nyaman jadi seronoklah sikit.
Comments
Saya using canon 550D. Im a canon fan club la...