Mini Cooper Yang Aku Idamkan....

Dah lama aku idam kan kete ni. Niat tu memang nak beli tapi masih berbelah bagi. Pertamanya aku masih berfikir adakah aku membazir. Iyelah kereta dah ada dua kat rumah. Yang keduanya ialah adakah aku sudah membuat keputusan yang tepat. Ingatkan nak beli mez aje. Tapi bila tanya pendapat Che Mat aku bisa berubah keputusan. Aku pun jadi bingong. Tapi aku masih ada masa untuk berfikir. Finally solat istikarah adalah jalan yang terbaik utk aku.

Semasa di Brunei, Hassan ajak aku ke show room Mini Cooper. Kami pun masuk ke geleri dan terus berangan dan bergaya tanpa segan silu....hahaha. ye lah berlagak macam orang kaya gitu tapi poket selalu berdebu. Tugas aku terus ambil gambar sana sini sambil berbual panjang dengan sales lady. Warna Mini ni memang menarik and bright.  Kira terpikat and terpegun sejenak lah.

Hhhhmmmm....bukan senang nak buat keputusan..

Comments

Popular posts from this blog