Hadi di UPM

Hari ini adalah hari yang paling aku happy sebab Hadi berjaya masuk UPM. Aku banyak berdoa untuk Hadi dengan character dia yang serba sensitif. Aku harap bila dia sudah menjalani kehidupan di kampus sebagai mahasiswa, dia akan menjadi seorang yang lebih matang. Ini yang aku dan umi doakan.

Hari ni dia daftar di UPM cawangan Bintulu, Sarawak. Aku yang menguruskan semuanya dari A to Z. Lagi pun aku sememangnya berkerja di sini. Bolehlah aku sentiasa membantu. Nampak dia ok and seronok je. Baguslah kalu macam tu. Setiap hari di dalam kereta aku terus memberi semangat dan motivasi supaya jadi insan yang taat, memberi, disipline dan bertanggungjawap. Terutamanya tanggungjawap kepada Allah taala.

Untuk Hadi, selamat belajar dan menempuh dunia baru. Just we want to tell you take we always love you.....

Comments

Popular posts from this blog