Up Up and Away

Sementara tunggu flight aku ke Bintulu, elok aku nikmati cuppocino. Ada lagi sejam setengah flight nak take off. Aku bukan saja datang awai, tapi kerna terpaksa. So aku bertolak sebelom azan zohor berkumandang di udara. Senang aku nak solat musafir. Waktu landing kat bintulu dah masuk magrib. Dari aku termis solat asar baik aku plan betoi2. Solat kan tiang agama. Kalau terlepas solat sama lah dengan runtuhkan agama.

Ok......boleh kata setiap dua minggu aku travel. Iaitu naik kapal terbang. Kalau orang nengok mesti depa kata kerja aku ni glamor. Tapi kalu hangpa jadi yang empunya badan mesti dah cemuih, letih dan banyak lagi. Aku pun tak tau sampai bila aku harus jadi begini. Kalau ikut kan hati dah lama nak ber.......... Sabo je ni.....

Comments

Popular posts from this blog