Nescafe Lemak - Jom la cuba...


Malam ni balik saja dari surau aku dok fikir apa nak buat. Aku erus ke kantin dulu untuk ambil roti dan fresh milk. Lauk semalam masih ada lagi dan ok juga bedal dengan roti. Susu pula apa aku nak buat? Aku dah ada idea. Aku buat nescafe lemak. Sedap juga tu. Apa lagi aku terus ke dapur aku and masak susu. nak kurang lemak aku tambah air sikit. Sementara dok menunggu susu mendidih elok aku bua kerja lain dulu. . Mendidih aje susu setelah 5 minit aku pun campak serbuk nescafe and masukkan gula secukup rasa. Jangan manis sangat sebab umur semakin meningkat nih. Siap aje tarus aku tuang dalam mug aku yang besar tuh. Waduh....baunya sungguh harum semerbak. Kalau aku masukkan crushed cardamon mesti lagi sedap dan aroma. Kalau korang nak cuba boleh la.

Comments

Popular posts from this blog