Tak Cukup Tangan


Aku dpat rasakan wife aku adalah seperti ibu dalam gambar tersebut. Mengapa aku katakan begitu? Ok mai sini aku cite apa yang dia dok sruggle sekarang ni sehingga aku balik minggu depan untuk take over. Walau bagimana pun aku teramat berterima kasih dan terhuang budi pada wife aku yang bekerja keras seiap masa.
1. Jadi Resident engineer untuk renovate rumah
2. Jadi procurement officer untuk beli barang binaan.
3. Jadi guru untuk mengajar anak anak aku yang bersekolah rendah.
4. Jadi Chef untuk masak kepada seisi keluarga.
5. Jadi janitor untuk kemas rumah.
6. Jadi driver untuk hantar dan ambil anak anak ke dan dari sekolah.
6. Jadi holticulture sebab kena angkat pot pokok pokok kat umah.
7. Interior designer sebab jahit langsir and beli railing.
8. Jadi veteriner sebab jaga Yoko dan Kenzo.
9. Jadi akauntan sebab kena jaga balance sheet duit aku yang tak seberapa.
10. Jadi bibik sebab mengasuh dan menjaga anak anak aku yang kecil.
11. Jadi amah sebab kena ke pasar untuk beri barng keperluan.
12. Jadi clerk sebab nak fotokopi document anak teruna aku untuk ke Kuantan pada 30 May ni.

Memang aku tabik spring kat dia walau aku sendiri tak dapat buat. Balik nanti insyaallah you relek aje biar I buat semua 12 kerja yang telah you laksanakan. Kalau nak makan apa cakap aje nanti I masakkan. Ini adalah akujanji I pada you ok....

Comments

Popular posts from this blog