Jamuan Hari Raya


Almost every year kami buat jamuan hari raya atau ope house untuk sahabat sahabat anak anak aku. This year kami buat pada 10hb September dan kebetulan jatuh pada birthday Shamim. Belilah kek sebiji untuk di raikan. Sekarang harga kek pun dah mahal. Nak buat sendiri pun dah tak sempat. Mula mula tu ingat nak buat catering aje. After few thoughts lebih baik masak sendiri. Aku pun bergegas ke paar pada hari sebelumnya untuk membeli barang keperluan dan malam tu aku terpaksa bersengkang mata untuk masak. Aku buat laksa utara, masak lauk merah ayam' daging hitm baiduri and nasi minyak jinta putih. Alhamdulillah semuanya cukup and habis.












Next year insyaallah boleh di usahakan lagi. Sekarang aku dah ada di Malaysia baru mudah untuk menyelengarakan sesuatu aktiviti.

Comments

Popular posts from this blog