Melancung ke Pulau Langkawi





Balik saja dari assignment aku terus balik kampung petang tu. Keesokan harinya terus kami belayar ke Pulau Langkawi. Aku nak cerita tentang our excursion to Langkawi ni lama dah tapi baru malam ni tercapai hajat. Ok aku sambung semula. Hotel Century Condo aku dah tempah selama dua malam awal lagi. Wife aku tak ikut sebabdia nak rehat. Jadi aku bawa bersama sama aku tiga anak dara dan empat anak teruna.

.

Sampai saja di Jetty Kuah aku terus sewa kereta toyota Innova untuk muatkan kami sekeluarga. Anak dara aku yang sulung dan no dua cuma nak shopping and lepak kat hotel sahaja sebab nak bacabku, exam belum habis. Ok..... Tapi yang lain memang ikut kemana sahaja pelan aku. Tak banyak tempat yang kami melawat sebab sudah beberapa kali kami datang ke Pulau ini. Paling best adalah shopping choclat sebab di sini teramat murah kalau di bandingkan dengan tanah besar. So banyaklah choklat yang aku beli. Tersilap sebab aku dah habiskan duit aku beli choklat kat KLIA...huhuhuh.

Comments

Popular posts from this blog