Jom Cari Sofa




Besok paginya adegan pertama adalah mencari sofa baru untuk rumah aku yang sedang di ubahsuai. nak tahu progress rumah aku masa aku tiba dari airport, akan aku ceritakan nanti. Pagi Ahad tu aku ajak anak anak dara aku ke Fella Design kampung Subang untuk mencari sofa. Aku belek dalam the Star ada sale. Tapi bukan jualan gudang. Pukul 10m pagi kami dah pergi kesana. Ada dekat sejam aku dok membelek sofa dan arm chair. Dalam kepala otak memang dah ada design and plan apa aku nak buat.
.
Banyak sangat choices sampai kelabu mata nak pilih. Tanya anak anak aku macam biasa aje nereka jawap ikut suka aku. Setelah puas membelek dan duduk, try test cuba akhirnya aku beli sofa dan armed chair seperti dalam gambar. Hari ini baru aku suruh depa hantar sebab rumah berdebu sangat. Nak tahu berapa aku spend??? Memang banyak, tapi apalah sangat nak berkira kan. Janji aku tak kacau orang and hati aku gembira...hehehehe

Comments

Popular posts from this blog