Sometimes You Can Go Against The Rules!!


Satu hari tu aku tersa nak buang air kecil. Dah tak tahan rasanya. Bila aku parking aje kereta kat station Petronas tu anak aku Hadi, dah masuk dulu ke tandas dan terus lock. Aku nengok tandas wanita kosong tak ada orang. Apa lagi aku terus meluru dan lock pimtu luar dan pintu dalam. Aku rasa mesti tak ada orang yang akan masuk buat masa tu. Sedang aku dok kusyuk tetiba pintu tandas telah di honggah sekuat hati. Ada dua wanita berbual sesama sendiri dan aku rasa yang seorang tu dah nak terkutil gitu. Aku buat dek aje. Bila selesai aje aku terus buka pintu dan terpandang dua wanita tersebut tercegat kat pintu. Bila mereka terpandang aku terus mereka dua menjerit. Dengan selamba aku berkata, 'Gua sorry ye...'.

Comments

hahahahaha...... kelakar baca post uncle. So funny. Kalau daddy baca post entry uncle nie sure daddy melekek2 ketawa.

Popular posts from this blog