Makan Kenduri Sopiah

Tu gambar anak anak aku dengan cousin mereka.

Weh... dah ramai orang berbaris nak makan.

Thats my mummy dengan my niece.

On the 11th June aku attended kenduri cousin aku sebab anak dara sulung dia nikah. Alhamdulillah kami sekeluarga pergi. Kecuali abang aku, Din. Aku cuma bawa anak naka teruna aku kesana sebab pertama sekali nak pegi ziarah Wan di Kuantan dan nak hantar Ubai. Second, wife aku tak dapat datang sebab rumah tak ada sapa nak jaga and dengan kerenah anak anak kecil aku tu better wife aku rehat kat umah.
.
Aku jumpa cousin aku tu masa orang telah ramai bertandang nak makan. Malangnya aku tak sempat nak bergambar dengan cousin aku tu bersama suaminya sebab terlupa. Sopiah, kalau hang baca blog aku ni terima kasih banyak banyak atas undangan kenduri and selamat terima menantu. nanti aku pi mlain umah hang sebab masa tu aku sibuk sangat.

Comments

Popular posts from this blog