Lemons, Limes and Tangerines
.
Semalam, weekend, satu hari aku bertungkus lumus untuk siapkan my xstitch. Akhirnya niat aku untuk siapkan one/month tercapai juga. Oleh sebab aku nak kejarkan milestone date, aku terpaksa korban kan masa aku untuk bermain pingpong and keluar ke bazar. Anyway aku puas sepuasnya kerana projek aku dah siap. Next aku akan siapkan another one with a picture or design with loads of apples.
.
Hopefully my new collection of fruit designs, aku boleh siap dan melaram pada hari raya nanti. Orang kata nak buat 'make over' skit dengan product baru. So nampak gaya my previous projek untuk siapkan my pillow case embroidery with bullion stitch tergendala dahulu. Not only that the other thing hajat nak jadi writer masih berlegar di fikiran yang belum berkesampaian.
.
Sekarang ni memang aku sentiasa buzy and occupied dgn segala macam aktiviti di dalam bilik. I thing, I better organise balik my schedule and stict to it.
.
Untuk Che Mat (Harap hang baca....heheheh) mesin smocking tu dah berkarat ke???? baju dah siap ke??? Since dah dok sorang sorang kat sana.....boleh lah siap kan untuk 5 princes hang tu pada hari raya...... bukan perli tapi memberi semangat tau..... Jangan marah ye....... Tapi aku still menanti cerita ayam ko yang belum habis tu..... Jangan lupa ya....

Comments

Popular posts from this blog