Honey For Safwan

Safwan kata, 'Kalau Umi melawat saya nanti, belikan saya honey dan kismis tau dan jagan lupa untuk belikan saya multivitamin.' Anak aku ni bila aku amati memang almost berubah 180 degree. Sekarang aku rasa dia teramat tertib dan berdisiplin. Banyak perubahan yang melanda dirinya setelah bersekolah menengah. memang aku terasa amat bersyukur dengan perubahan pada diri dia.
.
Masa dia kecik aku rasa dia lah yang teramat siksa untuk aku handle. Berbagai bagai kerenah yang boleh menaikkan darah aku. Namun aku tetap bersabar. Kalau aku nak cerita di sini memang panjang berjela. İtulah orang selalu kata syndrom anak no dua. Selalunya dia akan bersifat bertentangan dengan apa yng aku syorkan. Tapi semuanya sudah berubah sekarang.
.
So tadi ada member aku nak balik ke Malaysia dan kebetulan dia adalah orang Alor Gajah so sempat aku bekalkan honey dua botol dan sekeping kad untuk di kirimkan kepada anak aku. Aku harap tak membebankan kawan aku ini. Honey tu aku pesan pada member member yang selalu ke Iran untuk renew LOI. Honey nya memang pekat dan tulin. Susah nak dapat yang ori macam ni.
.
Hıney ni bagus untuk di makan sebab menguatkan ingatan kita. Sebab tulah anak aku ni nak sangat bekalan honey setiap masa.

Comments

Popular posts from this blog