Lets Workout And Shape Your Body

Masa aku balik Malaya baru ni, aku jumpa abang aku. Aku memang terkejut beruk bila badan dia berubah secara total. Aku teruja dan terus tanya apa yang membuat badan dia berubah. I can say that he looks like a model. Jealous aku. Dia terus tersenyum dan ketawa. Aku tak puas hati dan terus bertanya bertalu talu. Spare tyre dah hilang. Perut yang boroi dah hilang. Yang nampak sekarang badan dia yang fit and mascular. Aku tanya lagi apa diet ko amal? Dia senyum lagi. Aku makin jealous.
.
Finally dia kata, dia cuma workout dengan dumbbell aje. Aku macam tak bercaya langsung. Lepas tu dia demonstrate macam mana dia buat satu persatu dan result dia tercapai selepas sebulan. Wow very magnificent one. So aku pun bersemangat berkobar kobar untuk exercise. Sekarang aku dah mula disipline diri untuk jadi macam abang aku. Masalahnya aku tak ada dumbbell and bagaimana untuk atasi masalah ini. Nak beli kat sini mana ada. Tak kan aku nak suruh subcontractor aku fabricate satu untuk aku. Lecehlah...
.
Tetiba aku ternampak bendaalah ni kat opis aku. And it is a good idea to substitute the proper dumbbell. Janji boleh angkat. Hehehehe...nak tau benda tu apa dia???? Nengoklah kat bawah....
.
.
scroll lagi
.
.
.
.
lagi
.
.
dan lagi
.
.
.
.
aaa...tu dia.....
jangan terkejut ye...

Besaq batang pinang dek oi.....

Comments

ASH said…
apo bondo nya nih?
Abu Ikhlas said…
ashley...

ni anchor bolt yg ta pakai. DOk sini kena creatif sebab susah nak dapat brg yg kita nak....hehehehe

Popular posts from this blog