T-shirt Mini Cooper


Aku nengok T-shirt ni masa aku meronda di Fesyen Mall, Bangkok. Memang nak beli tapi entah macam mana aku tak terbeli. Mungkin beg aku yang berat atau aku ada banyak peluang lagi untuk beli. Tapi aku rasa menyesal juga sebab tak sempat nak beli. Jadi ingat singgah baru ni nak beli beberapa helai la. Sebelum aku bertolak ke Bangkok, Abe sms beritahu dah beli untuk aku satu.
.
Dua hari lepas Abe datang bilik dan hadiahkan aku T-shirt ni and suruh aku pilih yang mana satu. Ada tiga pilihan and aku pilih seperti yang tertera dalam gambar. Cantik kan....... Apa apa pun aku ingin ucapkan berbanyak banya terima kasih atas pemberian ikhlas dari Abe. kira tercapai jiga idaman aku tu. Hari ni aku melaram dengan T-shirt ni. Cuma dia beso skit. Tak sangka pulak badan aku dah mengecil..hehehehe.

Comments

Popular posts from this blog