Why It Is So Difficult - Part I


Sometimes when I am alone, I like to ponder why it is so difficult to express our feeling? Yelah feeling pada isteri, anak anak, kawan dan parents. Contohnya expresi feeling pada wife. "Timah cinta aku kepada mu sentiasa mekar dan tak akan layu." Atau "Cinta aku pada kau Joyah walau lautan api sanggup aku renangai." Pelik kan. Patutnya bila usia perkahwinan dah semakin matang (jangan guna ayat tua), patutnya cinta tu bertambah semarak. Bukan panggil isteri seperti,"Mak hang oiii...." atau "Pak hang ambik tu sat....." Rasa kalau nak express perkataan cinta menjadi semakin janggal. Aku???? Aku normal.......ada style aku sendiri...hehehehe. Cuba korang fikirkan dan cuba balik rumah nanti selepas baca coretan aku ni terus panggil hubby atau isteri dgn experess intan payung, darling atau sebagainya. Apa respon pasangan anda? Nanti komen di sini ok.

Comments

Anonymous said…
hehehe...

entah la....
Abu Ikhlas said…
i know it is purely difficult

Popular posts from this blog