Cincin Oh Cincin


Kalau korang datang kesini korang akan terperanjat sebab terdapat banyak sangat kedai yang menjual cincin. Kebanyakkannya adalah batu aked and precious stone yang lain. Aku tak berapa kenal sangat bab batu cincin ni. Kalau palsu ke ori ke bagi aku sama aje. Tapi Abe aku ni memang pakar bab batu. memang teliti kalu nak beli cincin sebab dia boleh di kategorikan seorang yang fanatik cincin. Sama lah dengan member aku che mat. Depa ni aku ase dah ada berpuluh koleksi cincin. Harga dan design cincin cincin di sini memang cantik dan murah. Aku yang tak berapa berkenan cincin pun terpengaruh juga dengan hobi depa ni.



Cuba nengok Abe yang memberi posing yang istimewa tu. Yelah dia selesai beli cincin dan rantai untuk wife dia, happy la tu.....



Aku pernah beli cincin beberapa bulan yang lalu kat LCCT yang mempunyai batu lebih kurang cam ni. Tapi harga nya mahal nak mampus dengan harga cincin di Iran. No wonder kalau you all reling and jeling pada jari jemari orang lelaki Iran' mostly mereka memakai cincin.

Cuba nengok design pada ikatan batu tu. memang cantik. menyesal aku tak beli.


Kalau beli lebih and jual memang laku.

Comments

Popular posts from this blog