Good Bye Iran

.

Seperti biasa selepasbertandang ke tempat orang akhirnya nak kena balik juga kan. Rasa masa berlalu terlalu cepat la... In general the people is very nice and welcoming. Memang ada hati untuk datang lagi. On our way back dahberitahu taxi diver untuk bawa ke restoran yang best untuk kenyangkan perut. Sebab rasa tak puas sangat maka kt sana.


Bila sampai kat restoran macam biasa cakap macam ayam dan itik. Finally dia bawa kami masuk kitchen tunju apa ada dalam periuk. Bila nampak sup kambing apa lagi selera pundatang la. Kami ambil dua kaki kambil untuk belasah cukup cukup. Aku dah tahu cam ne nak masak sup kaki kambing ni.



Ni taxi driver kami. Ajak dia makan sekali.

Wadun sedapnye.....sampai kembang kempis hidung aku dok makan.


Di restoran ini ada ground water yangsangat sejuk dan jernih. Masyaallah.......terasa nak terjun and jakuzi je dlam kolam ni.


Nikmatnya nengok air yang mengalir ni. Kalau lepak lepak tepi tu pun best jugak kan...


Ini lah dia wakaf wakaf yang di buat untuk dijadikan tempat makan. kalau duduk bersimpuh atau bersila memang best!


Restoran ni terletak di jalan ke Marhad. Korang baca lah sendiri nama restoran tuh.


Nyaman dan shahdunya duduk di bawah rmbunan pepohon ni.


Ni Abe belom makan lagi dah terlentang. Bila sudah makan korang tahulah apa yang terjadi kan. Sampai di sini dulu cerita hikayat perjalanan ke Iran. Hajat hati nak datang lagi tapi dengar cerita dah kena visa pulak. Ehtahlah...kalau semangat kuat aku pegi lagi..kalau tidak semuanya jadikan kenangan manis.

Comments

Popular posts from this blog