Hari Mengundi - Undilah Dengan Bijak
.

Nampak gaya pada hari mengundi nanti aku tak dapat laksanakan tanggungjawap itu. Aku insyaallah tak ada di dalam negara. Tapi aku doakan agar hari pilihan raya akan berjalan dengan lancar dan sempurna dan tiada perkara yang tak elok terjadi. Terimalah keputusan apabila kalah atau menang. Aku tak hendaklah berkempen di dalam blog aku ni dan aku tersangat berharap janganlah ada sebarang penipuan berlaku. Biarlah rakyat memutuskan undian mereka tanpa ada pengaruh luar. Bagi aku kalau wakil parlimen atau rakyat yang tak pernah muncul ke tempat saudara, cuma pada hari mengundi eloklah di tolak. Dan dengarlah apa yang di janjikan lagi. Atau janji tinggal janji atau orang kata dengar boleh percaya jangan.

Few days ago masa aku balik dari kerja aku terpandang sepanduk seperti di dalam gambar terentang di pintu gerbang Kampung Terentang. Wow....marah nampaknya seperti tak boleh di maafkan lagi. Ramai oooo penduduk di sini..... Apa apa pun kita lihatlah apa keputusannya.

Comments

Popular posts from this blog