Listen to Me!!!
Kelakar pun ada kesian pun ada. Masa aku tengah bersiar siar di Taksim ( kawasan walking shopping street) aku terpandang budak kembar yang comel ini di leteri oleh ibu mereka. Apa yang ibu mereka leterkan aku kurang pasti. Tapi bila di lihat budak dua ni nampak taat aje mendengari nasihat dan leteran ibu mereka. Teringat akan aku masa dok meleter pada anak anak aku. Tapi aku ni dadddy yang baik. Aku kurang leter pada anak anak aku. Cuma motivasi dan diplomasi....kononnye...hehehehe. Kalau wife aku leter pada anak anak aku selalu aku tegur dan tanya wife aku. Cuba awak bayangkan jadi diri mereka yang di leteri. Suka tau tidak.... Kalau tak suka maka samalah perasaan bubudak tu. Aku lebih suka bermotivasi dari berleteri. Tapi orang perempuan memang macam tu. Kadang tu nampak aje leter pada anak anak tapi sebenarnye nak leter pada si suami tu...hehehehhe...ingat kita tak tau no....

Comments

Popular posts from this blog