To Whom It May Concern
To Whom It May Concern,

Aku dah beli baju kurung yang ko pesan tu seperti gambar di atas. Puas and letih aku nak mencari untuk sesuai dan padankan dengan bentuk, wajah dan warna kulit si dia. Aku rasa kalau si dia tu pakai mesti cantik and nampak gaya. Kalau si dia pakai baju tu hari Jumaat, hang kenalah pakai baju melayu bersampin pada hari jumaat sama. Baru bagai pengantin dan boleh berjalan seiringan. Baju ni aku beli dengan harga RM170. Aku rasa oklah harganya sebab ada double layer and siap dengan jemeki pada bahagian tangan dan bawah baju. Kira ala ala fesyen baru dan artis gitu. Kalau hang buka blog aku malam ni jangan terangau and tak boleh tidur sudah lah ok. Semoga di temukan jodoh aku doakan. Kalau dapat anak sure cun melecun kalah Aishwarya Rai.

Comments

Popular posts from this blog