English Tea Cup







Hati ini ke Bazaar, dah tak ada benda nak bergambar aku pun ambil lah gambar ni. Kebanyakan floral cups ni imported from China, Japan, Korea and Czech Republic. Dulu aku ada belilah beberapa set. Tetapi bukan di sini, but Langkawi. Beli pun sebab dah berpuluh cawan dan mug dah berkubur di sebabkan oleh tangan tangan anak anak aku yang masih kecil. kalau nak di hitung, dah ratusan. Personnally aku lebih suka pakai mug untuk minum sebab puas. Besar. Kalau pakai cawan sejemput je rasa. memang tak puas. So cawan cawan yang aku beli cuma guna apabila tetmu bertandang ke rumah.

Comments

Mohamad said…
beli je la buat museum kat umah tu.. tapi sure kena beli lagi satu teak cupboard. Lagi pun kan dah ada umah baru.. boleh la display kat umah baru pas tu kalau organg berkenan tu jual aje..
Abu Ikhlas said…
hahaha...mat aku pun dah tak tau mana nak letak

Popular posts from this blog