What Should I Do???




Kalau di hitung dan di telek aku rasa Lia dah cukup sepuluh bulan umur dia. Aku ingat lagi masa aku beli Lia pada one Russian lady tu, umur dia baru dua bulan. Sekarang Lia dah besar. Sejak kebelakangan ni Lia dah lain perangainya. Aku tahu sebenarnya dia nak bersuami. Atau lebih tepat lagi 'nak kahwin'. Dulu semasa Romario masuk bilik untuk makan, selalu da dok intai Lia untuk beri kebenaran. Tapi masa tu Lia belum 'heat' lagi. Jadi setiap kali godaan Romario dia ingat sebaga gurauan sahaja. Tapi sejak tiga hari yang lepas sudah lain macam. Dia mengigil sambil mengerang tanpa henti. Bukan itu saja, dia terus bergolek miang untuk untuk mengawal perasaan nya yang bergolak gelora nafsu. Aku kesian nengok dia. Kalau aku nikah kan dia, macam mana kalau dia beranak nanti?? Penuh kucing dalam bilik nanti. Erkkkkk......tension aku niiii......what should I do????????

Comments

Ghazali said…
Kalau kucing betina tengah heat nih ... susah sikit ... so kalau you rajin, you gosok gosok dan sikat sikat ajer ... tapi be careful sebab sometimes dia akan wet jugak hehehehehe

(Heat ni selalunya dalam seminggu dua ajer .... )

I don't advise you kasi main sekarang ... sebab dia muda lagi ... kalau dia beranak pun dia tak tau nak buat apa ... kita jugak yang susah waktu nak beranak dan jaga anak dia ....
Mohamad said…
dah tu kau suruh aku gak bela kuching kat Doha ni.. Kalau kuching tu heat cam ne? Tapi aku tgok Lia tu Cute cam Kiara aku dulu...
Abu Ikhlas said…
Ghaz, Mat,

aku ase dia dah mengandung lah....cleaner kasi masuk bilik aku nak wat cam ne...tunggu dapat cucu la...

Popular posts from this blog