Borat From Kazarkstan Atau Mahmud From Ganu??


Cuba nengok betul betul wajah tersebut. Adakah wajah Mahmud dari Ganu atau Borat dari Kazarkstan?? Sebenarnya itu adalah Abe, pure atau ori orang Ganu. Hari ni sebenarnya aku ke bazar dgn dia and aku nak beli kopiah untuk anak aruah kawan aku. Sedang aku dok belek belek rupanya Abe pun teringin nak beli topi Turkmen yang special sikit tu. Lepas di cuba cuba aku pun ambil gambar. Aku kata nak letak dalam blog aku. Yelah berapa lama lagi nak duduk di sini kan. Silap silap balik ni balik terus da tak datang lagi.
.
Aku pun teringin juga nak beli kopiah tu tapi nanti dululah sebab aku rasa banyak masa lagi aku boleh beli. Kalau nak tau wajah Kazark, ini adalah satu contoh dan yang paling ketara wajah mereka seakan akan Altantuya. Nak sebut nama dia pun aku seriau sebab dengar kata hantu dia masih berkeliaran di Malaysia untuk mencari mangsa yang sebenar. Betul ke????

Comments

Popular posts from this blog