Kenangan Lalu

Sempat lagi aku ambil gambar dengan seorang pemain Korea Selatan. Tingginya dia...


Gambar ini adalah kenangan berharga semasa aku membawa anak anak aku dan sahabat sahabat mereka menonton perlawanan akhir Hoki Piala Sultan Azlan. Tapi peristiwa ni dah lama. Aku rasa lebih 6 tahun yang lepas. Anak anak aku pun masih kecil dan Ubai pun masih lagi kecil molek. Setiap kali ada perlawanan hoki di Stadium Bukit Jalil aku akan cuba lapangkan masa untuk bawa mereka ke sana. Lagi pun aku memang minat sangat dengan sukan hoki ni. Sekarang dah tak ada lagi. Anak anak aku dah besar dan diri aku semakin sibuk dengan komitmen kerja dan keluarga. Entah bila lagi aku dapat miliki waktu sebegini...entahlah. Sebenarnya kita yang manage time kita sendiri. Kalau nak kata sibuk...sampai mati pun tk akan free... Ye dak....

Comments

Popular posts from this blog