The Exotic nuts







Sekali sekala terasa nak exercise mulut aku beli juga kacang. Munching memang kegemaran aku. Muruku dalam simpanan dah lama habis. Kalau aku beli selalu nya aku campur almond, hazelnut and cashew nuts. Tahanlah dua minggu yang berharga RM20. Ramai kata kacang exotic ni kat sini murah. Aku kurang percayalah. Rasa sama aje macam kat Mesia. Ramai juga yang beli berkilo kilo bawa balik ke Mesia. Aku memang tak sanggup nak bawa balik berkilo kilo sebab aku rasa di Malaysia lebih murah dan bermutu. Ada juga member member beli bawa balik dan kena bayo for excess luggage sebab berat kacang. Tapi pistacho nuts memang kegemaran aku. Apatah lagi kalau aku masak aromatic rice. Kalau makan memang terangkat. Di bulan puasa ni memang sedap kalau makan. Rasanya hujung minggu ni bolehlah aku masak dan makan dengan kari kambing.. baru terlentok....

Comments

Popular posts from this blog