Perfect Match - Jodi Picoult

I have finished my reading last two days. Towards the end, about the remaining last two chapters, I was focusing and concentrating to finish the book eagerly. I was impatient to find out what will happen to Nina. Whether she will be acquitted from first degree murder and put into prison. I just could not imagine how a person dare to shoot a molestor in the courtroom with initial evidence that almost fragile.
.
Bukan senang aku nak habiskan buku buku yang aku bawa satu persatu. Banyak benda lain yang aku perlu bereskan bila di bilik. Setiap benda yang aku buat ada schedulenya and I will make sure that semua schedule and milestone di penuhi. Kadang kadang Bobo dan Romario datang mengganggu bila saja aku sedang baca buku sambil berbaraing di atas katil. Sekarang Lia pula yang suka kacau aku dan tetiba je menjejaskan konsentrasi aku.
.
Hhhhmmmmm....... hari tu masa aku ambil kitten di Bazar aku dah nekat untuk letak nama Yoko and aku dah siap tulis dalam blog aku yang lepas. Tapi sekarang rasanya nama itu kasar dan tak sesuai untuk dia. Jadi aku rasa dari sekarang birlah aku namakan dia 'Lia'. Rasanya lebih mesra dan manja.

Comments

Popular posts from this blog