Farewell Untuk Ojai dan Jahan
.
Ojai dah dapat pangkat baru dan akan kembali ke Kuala Lumpur. Jadi dia akan meninggalkan projek dan kami. Aku kenal Ojai dah dua tahun lebih. Iaitu sejak hujung tahun 2006 semasa di engineering office Kuala Lumpur. Aku datang ke Turkmenistan pun hampir sama masa tapi aku datang awal sikit. Walau apa apa pun aku doakan dia murah rezeki dan hidup di berkati Allah selalu.
.
Jahan pula akan berhenti dan akan berkerja dengan American Embassy di Ashgabat. Good for her. Mungkin atas alasan itu dia meninggalkan kami. Kerja bagus dan rajin. Sabar melayan kerenah kami terutamanya untuk balik bercuti ke Malaysia, Visa dan LOI tan masalah kenderaan. Kalau aku jadi dia memang tak sabar and silap haribulan boleh naik angin. AKu puji dia kerja. Apa apa pun aku doakan kesejahteraan dan keberkatan semoga Allah terus melindungi dia. Jomlah kit nengok apa yang ada di sana.....

Sempat juga aku bergambar dengan abang Omar nih..... Amboi apasal malu malu tuh..... hehehehe. Kalau dengan aweks segar bugar jadinya.

Ni bergambar beramai ramai selepas menjamu selera. Sebenarnya ini adalah hotel yang baharu di buka di tepi pantai Caspean Sea.

Tu dia Sazri. Dia ada keluarga di sini tapi dah nak hantar family balik hujung bulan ni. Bukan apa, aku rasa dia pun tak tahan nengok orang family mengaku bujang harungi hidup di sini. Maklumlah tak ada mata mata yang memandang. Tak caya tanya lah Abe Omar tuh.....hehehe...Oopppsss.....Tuan Haji Omar lah....

Makan-makan jangan tak makan. Salad saja sampai 5 pinggan. Jenuh nak makan...Aik bukn makan lagi tapi kedarah..hehehe

Amboi Haji, tawadduk dan control ayu aje sebelah Lara. Macam alim kucing aje. Lepas ni mari kita lihat adegan seterusnya...heheheh.... Tak apalah dia...dia macam anak mung je...

Hehehe....tersipu sipu Ojai di sebelah Ella...... Pakkal dah kawin kan...kalau tidakkkkkk....

Tu dia Jahan dan Azizah. All the best untuk you dan keep in touch dengan kita orang semua ye... Cam ne nak contact, tak kasi hp number pong.....

Hahahahah...gempak gempak.... Ewah macam pinang di belah dua..tadi nampak alim kucing.... Sekarang malu malu kucing siam...hehehe

Inilah wajah wajah anak dara kita kat opis. Depa ni clerk kit orang. Kalau sapa berkenan habaq mai. Boleh cek pegi meminang...

Ella dan Lena

Aku pun ambil kesempatan untuk bergambar kenang kenangan dengan Ojai. Jangan lupa raya nanti datang rumah.

Abe Omar ni memang pandai bergaya. Cuma aku tak dapat snap gambar dia denagn aweks... Lagi mengancam......

Tu dia Roza...... CSR untuk MCRA....nampak aje kecil tapi brutal tuh.....
.
Dalam banyak banyak gambar yang di ambil rupanya Noorasmadi, Pak Said, Zainuren, Yusaini dan Mohd Noor tak ade. Pak said mesti melepas nak bergambar dengan anak anak dar. Alah Pak Said nanti kita buat lain, Pak Said boleh bergambar dengan aweks aweks tu lagi. Saya sanggup jadi camera man. Mujurlah Yusain tak ada....kalau tiak berlinanglah minyak senyonyong dia tuh.... Aduh bisanya...hehehehe. Tapi kalau Madi dan Zainuren bergambar dengan aweks aweks ni mesti dok kat pangkal ketiak aje. Jangan ambil hati no...melawak aje. Tapi kalau nak komen, komenlah di ruang komen tuh.

Comments

wonderbats said…
Salam Pak Abu,
Hangpa maseh ingat kat aku lagi kaa .. aku x jadi pi Saudi, la ni dok KL je .. nak settle down kat KL je lah. Meriah sungguh hangpa semua makan2 ntah bila lah gamaknya nak kesana lagi, lebeh2 lagi bila teringat dok mengorat si azizah tu ..hehe almaklumle sebelah rumah je .. banyak dah berubah rupanya kat sana .. tu serdar hotel ke tu ? bila hangpa nak balik nanti jangan lupa singgah KL bolehlah pekena nasi kandar kat Pelita KLCC nanti ..
Abu Ikhlas said…
bro,
ada hati kat azizah no.....pak dia meninggal last year. Apsal tak jadi ke Saudi???

Popular posts from this blog