Lia Pregnant
.
Aku tak tahu samaada berita ini akan membuat aku gembira atau tidak. Aku expect the due date will be three quater of this month. Pening juga aku pikirkan benda ni. So aku terpaksa sediakan bekas dia nak beranak dan bersedia untuk menimang anak anak dia. Betoi ke nii...... Mula mula tu aku tak nak bagi dia beranak. Tapi romario asyik datang bilik aku dan mendayu dayu dia memanggil Lia. So Lia dah heat, dia pun asyik tenung kat tingkap. Kadang aku kesian tapi kadang aku rasa satu masalah pulak. Ada satu ketika dia dah macam ketagih semacam sampai meronta ronta dalam bilik. Bila aku lihat keadaan dia teringat aku cerita Penarik Beca apabila Azizah tak dapat lagi menanggung rindu dendam yang teramat membara kepada si penarik beca tu. Kira sukar nak pisahkan. Begitulah penangan gelora nafsu yang terjadi pada Lia. Aku pun rasa tak sampai hati
.
Aku call wife aku beritahu tentang keadaan Lia. Wife aku kata dia binatang pun bernafsu and memang Allah dah jadi kan mereka macam tu. Finally aku agree untuk satu kan dia dengan Romario. Bila aku buka pintu bilik terus saya Romario terkam Lia. Aku pun bagilah depa privacy and lepak kat bilik Pokku. AKu ingat sekejap aje tapi rupa rupanya Romario mau tiap tiap hari. Aiyooo...berapa kali ko nak?? Kesian aku nengok Lia tu kena belasah. Finally aku terpaksa prevent Romario masuk ke bilik hingga ke saat ini.
.
Last week end aku mandi kan Lia sebab dah lama tak bersihkan diri. Biar dia kelihatan segar dan bersemangat untuk menimang cahaya mata. Sekarang pada waktu malam dia akan sentiasa bertenggek pada aku di atas katil untuk di belai. Perut pun dah semakin besar dan menanti masa saja untuk meletup.....

Comments

DP said…
Salam,

How do you know that she's pregnant ? ha ha..funny !
Abu Ikhlas said…
DP,
Haid dia pun dah tak datang dah....hehehehe

Popular posts from this blog