My Favourite Munchy


Kau orang tau tak apa dlam gambar tuh?? Inilah kuaci matahari from Turkey. Bagi aku inilah kuaci yang paling sedap. Lemak, masin semua ada. Kat bilik aku memang sentiasa ada stok kuaci ni. Masa yang paling sesuai nak makan adalah masa nengok movie. Sedar sedar dah habis sebungkus. Nak kata murah tak juga. Yang ni berat 400g dlm RM12. Kalau member ke Ashgabat atau town aku sentiasa pesan sebagai bekalan wajip. Bila makan tu bilik pun boleh bersepah bertburan kulit sana sini. Walau dah kutip dan masuk dlm bakul sampah tapi tercicir jugak dia. Esok cleaner datang mesti complen. Tak pe keje dia kan. Kalau kita bersih bilik sendiri nanti dia tak ada keje plak. Next trip bil balik Mesia aku nak beli banyak banyak untuk anak anak aku sebab depa pun hantu koci macam aku. Tai aku tak boleh lawan dengan member ku yng sorang tu.......... Cuba teka siapakah dia....

Comments

Dr. Bentara said…
kuaci my feveret!!!

Tu yang made in China tu OK ke? Rasa sedap banget!
Abu Ikhlas said…
Kren,

From china tu kurang la..... yg ni lagi mantap....
Abu Ikhlas said…
Kren,

From china tu kurang la..... yg ni lagi mantap....

Popular posts from this blog