Aku Happy Minggu Ni...


Aku happy sangat pada minggu ni sebab aku dah dapat durian runtuh...hehehehehe. Bukan buah durian yang betul betul. Dulu kita boleh lah kata durian runtuh sebab masa tu buah durian memang mahal. api sekarang buah durian dah tak mahal dah. So apa yang kita nak kata. Boleh ke kata buan jatuh ke riba??? api aku tak nak lah cerit detail di sini elok lah sekadar menzahirkan jiwa aku buat masa ni. Setengah orang happy sebab dapat isteri baru. Nak pulak dapat isteri isteri yang blonde tuh.....hehehehe...dah semakin ramai orang yang dapat iseri blonde.... Kalu di tilik dan di belek ada dalam 13 orang. Tapi semua simpan rahsia serapi rapi seperti mempunyai kekasih gelap. Aku???? Aku masih setia pada wife yang satu. Dialah penghibur dan pelayan aku yang sejati.

Comments

Popular posts from this blog