Hari Graduasi Safwan

Hari Khamis lepas adalah hari graduasi anak aku di MRSM Alor Gajah. Aku rasa terkilan juga sebab tk dapat hadir. Wife aku pun tak dapat hadir sebab ada baby. Finally anak aku Ubai and Wan Lah (Pak mertua aku) yang mewakili aku. Yang best tu kena hadir lengkap dengan pakaian batik. Selama ni mana lah ada baju batik di rumah aku. Pak mertua aku pun mana pernah pakai baju batik. Anak anak aku pulak aku tak pernah beli baju batik. Jadi mahu tak mahu wife aku terpaksa belikan baju batik untuk Ubai dan Wan Lah. Dan bukannya murah.
.
Pejam celik rupanya anak aku dah nak duduki SPM dan lepasni aku tak perlu lagi pergi ke Alor Gajah Melaka. Lega rasanya. Bila nak mengunjungi Melaka entahlah. Mungkin balik nanti pergi ambil anak aku dan pack barang sekali balik for good. Plan nak kemana cuti ni belum tahu lagi. Tapi aku excited sangat sebab pada tahun depan anak aku Syahadah akan masuk darjah satu.

Comments

Popular posts from this blog