Silver Forks


Salah satu aktiviti aku kalau ke Bazar adalah mencari silver spoons and forks seperti yang aku ceritakan sebelum ini. Aku pun tak tahu apsal aku suka sangat kumpul barang ni. Baru ni seperti biasa aku pergi ke tempat makcik Russian tu. Aku ternampak silver forks yang masih cantik and menarik. Aku tanya harganye... Dia kata 40 Manat. Lebih kurang RM40 la. Ada enam semuanya. Tawar punya tawar dapat aku 35Manat. Hapi aku pada hari tuh. Niat di hati tu memang nak tambah koleksi lagi. Aku tak kisahlah sangat kalau design depa tu tak match. Kita kahwin campur aje kira ok ape...kan...kan...

Comments

Anonymous said…
boleh bawak balik kemalaysia ke ni tuan ?
Abu Ikhlas said…
Ano,

Issshhhh....mesti la boleh......dont worry
Anonymous said…
xde hari tu sejadah aka karpet kecik kita pun kena rampas. I suka senapang kat kedai perhiasan dkt bazaar tu tp rasenya memang sah x lepas lah .. hahaa .. macamana autumn n winter tahun ni tuan ? miss betul la daging kambing kat sana .. sedap sangat, dulu selalu gak beli kat yimpass tu .. 3 tahun dulu
Abu Ikhlas said…
ehehe....saya dah habis contract dec ni. PCTSB nak bid semula. Sekarang dah sejuk....sini everyday mkn kambing sampai loya tekak...
Abu Ikhlas said…
ehehe....saya dah habis contract dec ni. PCTSB nak bid semula. Sekarang dah sejuk....sini everyday mkn kambing sampai loya tekak...
Anonymous said…
hahaa .. byk makan daging tu bahaya gak, darah naik tak pe jangan naik darah udah le.. tak nak sambung ke tuan ?, tp rasanya kalau dah lama tu mmg rasa nak merasa tempat baru pulak kan, abu dhabi atau saudi pon bagus jugak.

Popular posts from this blog