Badminton Tournament

Sabtu lepas, 23hb Occtober kita ada badminton tournament. Aku main and partner dengan Bahazin. Macam biasalah kami kecundang. Tapi tak adalah kena belasah teruk. Malangnye kami di undi terus dengan team yang kuat. Lepas main saja terus kiat kaki dan tangan. Tahu sjalah bila oti lama dah tak main. Anyway seronok juga dapat meramai dan meriahkan majlis. Kalau lah hadiah tu dari awal di umumkan pasti kami main sampai bermatian. Tak apa next time boleh jumpa kami semula. Gambar tak banyak yang aku ambil sebab dah ada camera man. Tapi tengok dalam storage tak ade pong...... So amiklah gambar yang aku amik tak seberapa ni dengan camera kontot aku.

Gambar ni aku ambil for the final of the final. Aku dah lawan dengan team ni di quarter tapi kalah. Yelah...kasi can aje tuh...

Wow hebat tu Zainuren amik bola tuh sampai macam nak terbalik. api dia stabel aje sebab gravity centre dia memang rendah...hehehehe

Itu dia wajah wajah atletic kita orang.. Jumping samsh lagi oooo...kalau main. Mana bleh dapat...tapi kalau drop shot sendiri boleh faham la.....hehehehe

Tu dia Kak Nora jadi setiausaha untuk mendaftar semua pemain. Siap dengan rambu ramba dia gitu....

Itulah pemain pro. Sapa lagi kalau bukan aku sendiri dengan partner aku...hehehehe. Yang penting semangat mau ada dan tak pudar. Yang tak best tu kami main di hujung waktu dan dah mengantuk dah. Tu salah satu sebab kami kalah. Yelah kaki tangan dah beku apa nak main lagi kan...

Comments

Popular posts from this blog