Shopping Sakan......


Hari Ahad baru ni aku ke Bazar. Sesaja nak shopping barang keperluan bilik dan dapur and sesaja nak ronda sebab dah boring ak keluar keluar dari camp. Selalunya aku guna transpot pada pukul sepuluh. memandangkan acapkali nak dapat transpot boleh tension and pendekkan umo aku aje, aku decided naik bas sahaja. Aku keluar bilik pada pukul 8.30 and tepat pada pukul 9.00 bas pun berlepas. Tepat dan pantas. Ramai orang keluar pada mınggu ni sampai bas penuh. Aku rasa cukup lega. iba aje di bandar driver kata pukul 11.00 akan bertolak semula ke camp. Ni yang best sebab boleh balik cepat and lepak semula kat bilik.
.
Kali ni macam macam aku beli sebab malas lagi nak keluar. Mungkin after 3 weeks baru nak kuar semula. Aku borong sakan and belanja agak dalam 60Manat. Biar beli lebih ak apa and tak payah nak pinjam pinjam dari member. lagi pun belilah apa apa yang patut asal bahagia ye dakkk....

Comments

shakry said…
...mesti x de tanda halal ni kan ... haha ... dulu I beli dekat deniz cafe tu je, simpang traffic lt.. murah sgt.
Abu Ikhlas said…
Alah benda cam gini halal la.... tapi saya memang susah sangat nak makan kat luar. Sekarang siap ada dapur untuk masak sendiri....hahaha. Eh tuan dah join Talisman ke????

Popular posts from this blog