Project Pertama Dah Siap


Ta..ra..... Cuba nengok projek aku tu...canik tak? Mesti cantik kan. Aku dapat siapkan dalam masa dua minggu setengah. Aku rasa inilah design yang paling panas aku buat sepajang aku berada di dalm blik pada waktu malam. Kira berbaloi la lepak di bilik sekian lama dan produce something gorgeous. Projek kedua on the way and aku akan cuba beat masa untuk siapkan pada projek pertama. Balik nanti bila dah masuk frme lagi cun nampak. Orang kaa senang nak buat tapi kalau tak ada semangat dan kesabaran, dah lahir sepuluh anak pun tak akan siap...hehehehe.

Comments

i amsterdam said…
Cantik sangat, tak sangka Abu Ikhlas sabar buat benda2 macam ni.
cantiknyer~~~~
:'D
Abu Ikhlas said…
Rop,
ınilah kerja pada waktu lapang I. Kira hobi la....dari tidor sepanjang hari baik buat benda benda macam ni
Abu Ikhlas said…
Arep,

terima kasih........mujur kosi I tak patah...hehehehe

Popular posts from this blog