Fair And Lovely


Tengahari tadi sedang aku dok type nak sms kat Abe tetiba aku dapat call dari site. Rasa malas sangat nak layan tapi aku kuatkan semangat juga untuk menjawap. Rupanya member aku call sebab nak pesan cream muka Fair n Lovely. Aku kata aikkk dah nak jadi Sivaji The Boss ke? Dia jawap bukan ape sebab sekarang dah musim sejuk nanti kering pulak muka. Kalau aku sapu lotion baby Johnson aje atau nivea cream. Aku tak nak la cakap siapa yang order tu. Tapi kalau korang nengok ada sahabat yang muka tetiba putih cerah tak semena mean, kompom dia lah orang nya. Buat masa ni biarlah ia menjadi rahsia antara aku dan dia.....hehehheheheh.

Comments

ASH said…
sian sofwan...
btw, tolong betulkan maklumat di profil..
you have NINE children already!
Abu Ikhlas said…
Ashley, that what you have to deal when you have plenty of kids. They have to understand what need to be understood.....hhhmmmm....nanti I update. Terlupa la...

Popular posts from this blog