Shahadah Sudah Darjah Satu



3rd January 2011, I took my daughter to school. It was her first school. I was feeling guilty coz on the same day I got to ride to the Airport again. I never know when will I quit this project for good. I was happy to see her mixing with new friends and stay obedient for what ever instructions given by her teacher. While I was walking down the hallway, I met Teacher Azman and he politely teasing me, ' Hey, ada lagi ke Che Masnoor?'. >>Ehummm...... ada lagi.Tinggal lagi dua di rumah. Kira aku ni pelanggan tetap sekolah lah and boleh kata semua cıkgu dah kenal sangat dengan aku. Aku nampak Adah very independent and courage bila masuk ke kelas and aku tahu dia memang talkative like her two sisters.
.
Few days back aku call my wife. Di kata Adah tak nak nama pada name tag ditulis nama Shahadah tapi dia nak nama SAFİYA di tulis. Aku pun tak tahu apsal dia dah tak nak nama Shahadah di tulis. Mungkin untuk tahun baru dan kawan baru biarlah dia d kenal dengan nama SAFİYA. Sebenarnya nama ni kami tak pernah panggil dan guna. Apa apa pun I really miss her so much. Dah lama aku tak duduk di depan mereka semasa mereka belajar dan membuat kerja sekolah. I really miss this precious event.

Comments

Popular posts from this blog